Prolog ♥

Mam na imię Alicja. Pochodzę z Irlandii. Mam brata Niall'a który odwrócil się od mojej rodziny 6 lat temu. Gdyby nie X-Factor to bym nie wiedziała, że wg żyje. Ojciec zawsze pije,po czym ma ataki agrasji. Codziennie dochodzi do rękoczynów. Nie raz nie dwa byłam w szpitalu. Kiedy miałam 15 lat próbował się do mnie dobierać. Gdyby nie policja tego dnia to nie wiem co było by ze mną. Może była być w 8 msc ciąży. Rodzice mają dla nie "Niespodziankę" o której jeszcze nie wiem.. W szkole zawsze byłam wyśmiewana. Nigdy nie miałam przyjaciół. Mam tylko jedną przyjaciółkę. Kiedyś była popularna, ale zaczęła zadawać sie ze mną. XDee
___________________
Przepraszam że tak późno i taki krótki, ale wczoraj jakiś debil rozjechał mi mojego jedynego przyjaciela. (psa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz